• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • hujung minggu yang terganggu!!

    Monday 4 July 2011
    hujung minggu yang lalu g jalan2 kat padang kota..saje bawa anak g jalan2..ramai la plak orang kat padang kota time tu..dah letih bejalan p pekena char koew teow dengan ABC kat Padang Kota..sambil2 berjalan lepak2 tengok orang mancing ikan..tub..tub..tub..tengok jam dah pukul 6pm.Tetiba teringat anak tak makan lg..patut la tak mau duduk asyik nk bunyi je.g cari kentang rebus,nasib baik ada..sambil suap2 anak makan.ada sorang budak lelaki tegur "akak baby tu makan apa?..Ubi kentang rebus..COMEI la nama apa akak?..aku jawab Qaseh Nur Qeesya..rupa2nya kat situ ada family budak lelaki tadi.

    Dalam hati aku dok terfikir pasai pa la budak lelaki ni ramah sangat?rupa2nya mama dia suruh datang ambik qeesya.depa nak main dengan dia..arghhhhh..tak mau la aku tengok family depa menakutkan..bukan aku nak memperlekehkan..tapi dr segi pakaian, adab dan percakapan..Masyaallah..teruk sangat kot..aku jadi serba salah..then slumber aku cakap kat budak tu.."adik ni nak makan,dr tadi dia menangis tak mau duduk sal akak tertinggal makanan dia dalam keta.ni akak pun nak balik dah".apalagi cepat2 aku ajak si suami blah dari situ.

    Sekian,hujung minggu yang terganggu.........zassssssss
    dak tembam..

    sama besar dengan papa..ngehh..ngehh

    terpejam2 mata tu kalo ambik gambo..

    hebat sungguh anak mama ni..

    0 comments:

    Post a Comment