• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • handmade craft (officemade)hehehe..

    Friday 9 September 2011
    dah lama..lama...dan lama sangat aku tak luahkan apa tersimpan di hati aku ni..alhamdulillah arini aku diberi kesempatan untuk men`up date' entri aku ni...dengan kesibukan di office dan rumah aku tak berpeluang menyusun jemari untuk menaip cerita2 menarik dlm blog ni..

    Apa yang aku nk kongsi selama 2 bulan ni ialah aku sibuk dengan bisnes kecil-kecilan aku dan shiela di office.ceritanya bermula begini..satu hari tu aku dgn shiela tgk2 FB tentang headband baby n handcraft menggunakan kain felt. so dengan kegilaan kami berdua telah bersetuju untuk memulakan bisnes kami 2 mggu sebelum raya. Time ni kami dah mula kumpul bahan mentah dan desing2 yang terbaik untuk pelanggan. dalam masa yang singkat je, tak sangka ramai yang berminat dengan kerja tangan kami berdua.

    kadang2 aku dan shiela sanggup bersengkang mata menyiapkan tempahan pelanggan sampai pukul 2,3 pagi.sebenarnya bukan duit yang kami kejarkan, tapi kepuasan hati. sebab aku dan shiela ni mempunyai minat yang sama. mana tak nya bab2 nak dandan n siapkan anak semua nak sama.hehehe.pendek kata dari sekecil2 benda sampai sebesar2 benda semua nk sempurna untuk anak. mula dari kaki sampai hujung rambut semua nk beli.
    ni aku lampirkan sedikit hasil kerja tangan dan tempahan pelanggan yang dah pun disiapkan





    banyak jugak tempahan sebelum dan selepas raya ni, sampaikan si shiela ni dah siapkan satu blog untuk bisnes ni..qeesyaqaisaracraft.blogspot.com dan FB qeesya qaisara craft. bab2 nak publish ni mmg aku serah sepenuhnya kat shiela.sebab dia mmg arif pasal benda2 ni. aku plak akan fokus bab2 tempahan dan produk. amacam??terbaikkkkkkkkkk... untuk maklumat lanjut dan tempahan bolehlah melayari blog dan fb kami ek..bye
     HAPPY SHOPPING


    0 comments:

    Post a Comment