• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • as saadah..banyakkan susu

    Monday 20 June 2011
    minggu lepas aku tertarik pada satu produk yang aku baca dari FB dalam kump. ibu2 menyusukan iaitu produk menambah susu badan..actually dah lama nak cari produk ni tapi tak tau yang mana yang ok.bila terbaca testimoni sal produk ni nmpak mcm best..aku pun tanpa berfikir panjang terus transfer duit RM80 untuk 200 kapsul..2 ari jugak aku tunggu..last2 today barang tu sampai ..hati ni berbunge2 nak makan cepat2 n tak sabar nak pump susu untuk tengok hasilnya..

    untuk pengetahuan produk ni ialah produk homeopathy yang diberi nama as-saadah. buat permulaan makan 4 biji 4x sehari..bila produktiviti dah bertambah kurangkan dos die n maintain jew dengan dos baru..malam ni aku dah try makan..makan nye plak kene gigit atau kemam macam makan gula2..baru la berkesan..so kita tggu esok apa hasilnya..

    4biji  4x sehari

    4 biji sekali seminggu

    makan kena kemam mcm gula2..aiyakk sungguh tidak enak lor..

    1 comments:

    1. wani said...:

      mcm mn ngn susu?ok ke?nk tau gak.klu ok,nk bli..

    Post a Comment